Két vállalkozónak lehetnek hasonlóan jó ötletei és az egyiknek folyamatosan növekszik, az üzlete a másik épp hogy csak túlél.
Mi az, amit másképp csinálnak? Két lényeges különbség van közöttük:
- az egyik a pénzzel kapcsolatos nézőpontjaikban van
- a másik, hogy ki mernek-e lépni a komfortzónájukból más lehetőségeket teremtve, túl a megszokotton.
A nézőpontod teremti a valóságodat
Ha az a nézőpontod, hogy az üzleti élet nehéz, kemény dolog pénzt keresni az üzleti életben, óriási a konkurencia, kevés az érdeklődő a szolgáltatásodra akkor ezt a valóságot fogod létrehozni.
Ha a befogadásod szintje alacsony, akkor azt növelheted Access Bars kezelésekkel.
Mi lenne, ha használnád az Access eszközeit?
Ha hajlandó vagy kérdésként létezni és mindig a lehetőségeket keresed, a választásaid, amiket hozol, kiterjesztik az anyagi helyzetedet, akkor a valóságodnak, amit létrehozol, lehet könnyedsége a pénzzel.
A lentiek közül van-e olyan, ami egyezik a te nézőpontoddal?
Mit tettél valóságossá a pénzzel kapcsolatosan, ami nem valós?
Ha a szegénységtudatot valóssá teszed, vagy teremtéseid hiányból születnek, akkor ez lesz a valóságod.
Ha te igazán te lennél választanád ezt?
Ezek létező dolgok vagy csak nézőpontjaid alapján jönnek létre?
Mit teremthetnél, ha a lehetőségeidet nagyobbá tennéd a hiánynál?
Most jött el az idő hogy egy másik, nagyobbat, lehetőséget válassz a pénzügyeidben?
Minden egyes alkalommal, amikor a pénzügyeid kerülnek előtérbe, felteheted a kérdést:
„Mi kell ahhoz, hogy több pénzem legyen, mint amit el tudok költeni, de soha ne legyen elég?”
Ez invitálás lesz arra, hogy több pénzt keress, mint amennyire szükséged van. Ez egy másik választás és más lesz az eredménye is.
Mi van, ha a pénz az örömöt követi?
Ahhoz hogy valóban örömteli életed legyen, akkor hajlandónak kell lenned, hogy befogadóvá válj mindennel anélkül, hogy bírálnád.
Nincs helyes, helytelen, jó és rossz.
Bármi felett ítélkezel, a pénz el fog kerülni téged. Ha ítéleteket hozol a az ügyfeleid, klienseid felett, hogy keveset költenek vagy munkatársaid felett, hogy nem dolgoznak elég lelkiismeretesen, akkor megfosztod az üzletedet az örömtől.
Mi teremthetne, ha invitálás, bátorítás lennél a számukra, hogy többek legyenek? Megteremtenéd a számukra (is) a lehetőségek terét?
Mi az a pénzügyi jövő, amit teremtesz?
A cégek jórészt a rövid távú terveiket helyezik a középpontba.
Mi változhatna az üzletedben, ha a pénzügyi valóságodat a jelen és a jövő éberségéből kezdenéd el teremteni? A jövő képlékeny, nem létezik egyetlen lehetséges jövő, sok lehetséges jövő van. Ha te igazán te lennél, melyiket választanád? Melyiket teremtenéd meg? Mi az a pénzügyi valóság, amit teremtenél magadnak? A jövőről alkotott nézőpontjaiddal a pénzügyi valóságodat is teremted.
Ha termékeny pénzügyi jövőt szeretnél teremteni magadnak és az üzletednek, akkor tedd fel a következő kérdéseket:
Mit adhatok az üzletemhez, ami több pénzt teremt most és a jövőben?
Amikor elhangzik ez a kérdés, akkor éberséged lesz az új felbukkanó bevételi forrásokra, amelyeket a választásod teremt. Hallgass az ösztöneidre.
Ki más szeretne fizetni a nagyszerűségemért, tehetségeimért és képességeimért?
Ha pénz nem számítana, mit választanál?
Mit választhatsz, és mit teremthetsz, ami még sokkal több pénzt hív be az életedbe?
Választanál, annyi pénzt amennyi csepp van a tengerben?
Neked is lehet, annyi csak választanod kell, ahelyett, hogy a poharat is csupán félig töltöd meg.
Az eredeti cikk angol nyelven ITT található. forrás: Gary Douglas